مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:262023-12-02فرهنگي

«سوت گلخانه» روایت رونق تولید در یک روستا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، جشنواره تولیدات رسانه ای سما در چهار بخش تلویزیونی، رادیویی، تولیدات فضای مجازی و خبری در تهران برگزار شد که مستند سوت گلخانه به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک داود محمدی و معصومه قاسمی، در بخش مستند با موضوع جهاد اقتصادی خوش درخشیدند.

باتوجه به اهمیت بحث اقتصاد و تلاش این زوج هنرمند به سراغ این زوج هنرمند رفتیم، زوجی که چندین سال خود را وقف تهیه مستند کردند.

داود محمدی در همین خصوص می گوید: از سال 97 تولید مستند سوت گلخانه آغاز شد و در تولید این مستند تلاش شد روند تحول اقتصادی روستای خرماکلای قائم شهر بر مبنای ایجاد بزرگ ترین باغات گلخانه ای دنیا برای محصول لیموترش و گل و گیاه را به تصویر کشیده شد.

بیشتر به دنبال نتیجه گیری صحیح در حوزه کاری هستیم و تا به نتیجه نرسیم و اقناع نشویم پرونده مستند بسته نخواهد شد؛ با وجود اینکه چندین مستند داریم همچنان پیگیری برای ادامه این سوژه ها ادامه دارد و تا زمانی که اقناع نشویم، پرونده مستند بسته نخواهد شد.

این مستندساز بیان می کند: اقدام جالبی که در خرماکلا صورت گرفت ثابت کرد اگر کشاورز حمایت نشود نباید کشاورز را تنها گذاشت بلکه باید کشاورز را به درستی هدایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سوت گلخانه» روایت رونق تولید در یک روستا

«سوت گلخانه» روایت رونق تولید در یک روستا