مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 05:452023-12-05ورزشي

پرسپولیس-الدحیل/ سرنوشت در دستان سرخ ها


پرسپولیس ایران در چارجوب آخرین جدال مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دیداری سرنوشت ساز مقابل الدحیل قطر صف آرایی می کند.

- پرسپولیس ایران در چارجوب آخرین جدال مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دیداری سرنوشت ساز مقابل الدحیل قطر صف آرایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در جریان هفته ششم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

پرسپولیسی ها با توجه به کسب 8 امتیاز از 5 مسابقه قبلی و قرارگیری در رتبه ی دوم جدول گروه E، برای رسیدن به مرحله حذفی در قامت یکی از سه تیم برتر دوم، باید بتوانند در تقابل نفس گیر با الدحیل موفق به کسب پیروزی شوند.

برد در این بازی شانس صعود سرخ ها به مرحله حذفی را به 100 درصد نزدیک می کند.

در سمت مقابل الدحیل در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نمایش های ناامیدکننده ای داشته است؛ آن ها بعد از تساوی در گام نخست مقابل استقلال تاجیکستان، سه باخت پیاپی را مقابل پرسپولیس ایران و النصر عربستان (رفت وبرگشت) تجربه کردند و بعد از آن توانسته اند در جدال هفته گذشته برابر استقلال تاجیکستان به پیروزی برسند.

شاگردان گالیته با 4 امتیاز از 5 مسابقه، کارنامه غیرقابل قبولی را برای تیم متمول قطری به ثبت رسانده اند و امیدوارند با شکست پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس-الدحیل/ سرنوشت در دستان سرخ ها

پرسپولیس-الدحیل/ سرنوشت در دستان سرخ ها