مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-08سياسي

امام جمعه ارومیه: دشمن به دنبال اشتغال ذهن دانشجویان به مسائل انحرافی است


تلاش دشمن به اشغال کردن ذهن دانشجویان به مسائل انحرافی و غیر مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستور امام خمینی(ره)، اظهار داشت: تاکید امامین انقلاب اسلامی به مقوله فرهنگ نشان دهنده اهمیت این موضوع و ضرورت پرداخت ویژه به آن است .

امام جمعه ارومیه با اشاره به وضعیت فرهنگی جامعه، افزود: فضای فرهنگی استان و مخصوصا شهر ارومیه باید ساماندهی شده و مدیران حوزه فرهنگ و به توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه ترافیک، معضلات شهرسازی، نبود سیستم حمل و نقل مناسب، شرایط غیربهداشتی مرتبط با نخاله های ساختمانی در برخی مناطق ورودی شهرها و نیز عدم رسیدگی مناسب به مشکلات مردم در سطح شهر از مهم ترین مقوله هایی است که باید مدنظر و مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خطاب به مسئولان راهنمایی و رانندگی گفت: برای سامان دادن به ترافیک در سطح شهر ارومیه، نیازمند حضور ماموران راهور در خیابان ها بصورت مستمر هستیم نه اینکه در ساعات خاصی از شبانه روز حضور ماموران راهنمایی و رانندگی محسوس باشد و سپس با وضعیت ترافیکی مواجه شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ارومیه: دشمن به دنبال اشتغال ذهن دانشجویان به مسائل انحرافی است

امام جمعه ارومیه: دشمن به دنبال اشتغال ذهن دانشجویان به مسائل انحرافی است