مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 00:052023-12-12فرهنگي

ماجراهای حنجره طلا آماده نمایش می شود


مجموعه انیمیشن ماجراهای حنجره طلا به تهیه کنندگی امیر مؤمنی اصل و با کارگردانی محمود صادق ناطری برای کودکان آماده نمایش می شود.

- محمود صادق ناطری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: مجموعه پویا نمایی ماجراهای حنجره طلا با توجه به آموزه های علم روان شناسی کودک و برخورداری از مفاهیم رشد و تربیت و آموزش و با هدف آشنایی کودکان با موضوعات راستگویی، دروغگویی، محافظت از خود در برابر آسیب های اجتماعی، ارزش نهادن به کانون خانواده، فریب نخوردن از افراد غریبه و تلاش برای حفظ محیط زیست تهیه و تولید شده است.

وی ادامه داد: شخصیت های اصلی مجموعه انیمیشن ماجراهای حنجره طلا را خروس بابا، روباه مکار، مامان مرغی، راسوی دغل باز، کلاغ خوش خبر و جوجه های نازنین تشکیل می دهند که با صدا پیشگی مبینا میردار، امیر حسین سام، آندیا احمدی و الناز اسفندیاری برای گروه کودک آماده نمایش می شود.

  کارگردان انیمیشن ماجراهای حنجره طلا تصریح کرد: در خلاصه داستان ماجراهای حنجره طلا آمده است، در مزرعه با صفایی تمام حیوانات به خوبی و خوشی کنار هم زندگی می کنند و خروس خوش آواز هر روز صبح آواز سر می دهد تا اینکه روباه مکار وارد مزرعه شده و آرامش مزرعه را بهم می ریزد که داستان از این مرحله آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراهای حنجره طلا آماده نمایش می شود

ماجراهای حنجره طلا آماده نمایش می شود