مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 22:402023-12-07سياسي

روز دانشجو معیار ارزیابی نفرت از حکومت استبدادی و مستکبران عالم است


استاندار مازندران با بیان اینکه دانشجویان زمینه آینده ادب، فرهنگ و علم کشور را رقم می زنند، گفت: 16 آذر تبدیل شد به بیان مطالبات دانشجویان و این روز معیار خوبی برای ارزیابی نفرت از حکومت استبدادی و مستکبران عالم است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه دانشجویان زمینه آینده ادب، فرهنگ و علم کشور را رقم می زنند، گفت: 16 آذر تبدیل شد به بیان مطالبات دانشجویان و این روز معیار خوبی برای ارزیابی نفرت از حکومت استبدادی و مستکبران عالم است.

سیدمحمود حسینی پور امروز در همایش دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد ساری با اشاره با اینکه این روز توانایی و نفوذ مخالفان در بین روشنفکران را به روشنی بیان می کند، افزود: 3 تن از دانشجویان در دانشگاه تهران در مقابل استبداد ایستادند و توانستند فریاد عدالت خواهی خود را با خون خود تقدیم جامعه اسلامی کنند.

حسینی پور با اذعان به اینکه پس از سال 1332 تا کنون، خون این 3 دانشجو حرکت عظیمی را در جوامع فرهیخته ما ایجاد کرد، یادآور شد: دانشجویان ما در این روز تلاش می کنند که نگاه بلند مخالفت با استبداد جهانی را در 16 آذر فریاد بزنند.

وی با بیان اینکه اگر امروز جهان شاهد بزرگترین استبداد در غزه است، فریاد مبارزه با این استبداد هم در جهان شنیده می شود، افزود: اولین کشوری که در تأسیس این رژیم جعلی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو معیار ارزیابی نفرت از حکومت استبدادی و مستکبران عالم است

روز دانشجو معیار ارزیابی نفرت از حکومت استبدادی و مستکبران عالم است