مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-06اقتصادي

یزد؛ استان پیشتاز در استقرار چرخه بهره وری کشور


براساس گزارش منتشر شده در ماهنامه سازمان ملی بهره وری ایران، استان یزد با عملکرد 48 درصدی خود و با اختلاف چشمگیر از استان دوم در جایگاه نخست استقرار چرخه بهره وری کشور قرار گرفته است.

- ایسنا/یزد براساس گزارش منتشر شده در ماهنامه سازمان ملی بهره وری ایران، استان یزد با عملکرد 48 درصدی خود و با اختلاف چشمگیر از استان دوم در جایگاه نخست استقرار چرخه بهره وری کشور قرار گرفته است.

مجید دهقانی زاده رییس سازمان مدیریت و دبیر کارگروه ارتقای بهره وری استان روز گذشته در ششمین نشست این کارگروه که در استانداری یزد برگزار شد، ضمن اعلام این خبر، به سهم 40 درصدی بهره وری در رشد اقتصادی کشور و تاکید آن در تمام برنامه های توسعه ای کشور اشاره و اظهار کرد: این مهم به جد در برنامه هفتم توسعه کشور نیز مورد تاکید قرار گرفته چرا که راهی به جز ارتقای بهره وری و قرارگیری در مسیر آن برای تحقق رشد اقتصادی و به تبع آن رفاه خانوارها در کشور وجود ندارد.

وی با بیان این که اجرای برنامه های بهره وری در کشور و به خصوص استان یزد حقیقتا امری سخت و مشکل است، افزود: به نظر می رسد از دلایل عدم تحقق و پرداختن به آن در سالیان متعدد گذشته نیز همین بوده و عموما در کشور راه آسانتر انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد؛ استان پیشتاز در استقرار چرخه بهره وری کشور

یزد؛ استان پیشتاز در استقرار چرخه بهره وری کشور