مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-30سياسي

71 هزار مترمربع از اراضی ملی تصرف شده شهرستان تبریز از دست متصرفین خارج شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز از رفع تصرف 71000 مترمربع از اراضی ملی تصرف شده واقع در بخش های سه گانه این شهرستان در یک روز کاری خبر داد.

- سعید پورحیدری با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز بر اساس احکام صادره از محاکم قضایی و با حضور نیروی انتظامی شهرستان، پنج قطعه اراضی ملی بخش مرکزی، بخش خسروشاه و بخش باسمنج که توسط تعدادی از اشخاص سودجو و فرصت طلب در سالیان گذشته مورد تخریب و تصرف قرار گرفته بود، را از دست متصرفان خارج و به بیت المال عودت دادند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و واحد حقوقی این شهرستان، اظهار کرد: اراضی ملی و منابع طبیعی خط قرمز حافظان انفال شهرستان تبریز بوده و در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در این اراضی با معرفی شخص متخلف به مقام قضایی، با اشد مجازات از طرف دستگاه قضا مواجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی، وی در پایان با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از وقوع تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: از مردم شریف شهرستان تبریز تقاضا می شود هر گونه دخل و تصرف در اراضی مذکور را با شماره چهار رقمی 1504 و یا حضوری به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 هزار مترمربع از اراضی ملی تصرف شده شهرستان تبریز از دست متصرفین خارج شد

71 هزار مترمربع از اراضی ملی تصرف شده شهرستان تبریز از دست متصرفین خارج شد