مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-12سياسي

دانشگاه می تواند مشکلات مدیریتی کشور را حل کند


دانشگاه می تواند مشکلات مدیریتی کشور را حل کند و در این راستا نقش بسیج دانشجویی نیز تاثیرگذار است.

- ایسنا/فارس جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: دانشگاه می تواند مشکلات مدیریتی کشور را حل کند و در این راستا نقش بسیج دانشجویی نیز تاثیرگذار است.

هاشم جمالی امروز، 21 آذرماه در بازدید از مجموعه بسیج دانشجویی استان فارس اظهار کرد: عملکرد شایسته بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس نشان دهنده برنامه‎ ریزی صحیح و مدبرانه این مجموعه در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر تعمیق معنویت، بسط بصیرت و ارتقای علمی در محیط دانشگاه ها افزود: باید تا بذل جان، پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاد.

وی به نقش دانشگاه در عرصه جامعه اشاره کرد و افزود: دانشگاه می تواند مشکلات مدیریتی کشور را حل کند و در این راستا نقش بسیج دانشجویی نیز تاثیرگذار است.

جمالی با تاکید بر پرورش مدیر تراز انقلاب اسلامی با برنامه ریزی صحیح گفت: دشمن به دنبال از بین بردن اعتماد مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است از این رو باید ضمن حفظ هوشیاری لازم، توطئه های آن ها را خنثی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: باید با برگزاری برنامه های متنوع، زمینه حضور دانشجویان در برنامه های فرهنگی دانشگاه ها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه می تواند مشکلات مدیریتی کشور را حل کند

دانشگاه می تواند مشکلات مدیریتی کشور را حل کند