مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-27سياسي

توصیه یک مسئول به داوطلبان انتخابات مجلس درخصوص تبلیغات در فضای مجازی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی به داوطلبان انتخابات مجلس توصیه کرد که در بازه زمانی قانونی تبلیغات، برای فعالیت های انتخاباتی مجازی خود، - ایسنا/مرکزی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی به داوطلبان انتخابات مجلس توصیه کرد که در بازه زمانی قانونی تبلیغات، برای فعالیت های انتخاباتی مجازی خود، پیام رسان های داخلی را انتخاب کنند.

محسن خیرمند در گفت وگو با ایسنا، در خصوص فعالیت شورای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در فضای مجازی اظهار کرد: فعالیت تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی در انتخابات سال جاری مجاز اعلام شده است و پیشنهاد می شود که نامزدهای انتخاباتی از درگاه ها و سکوهای پیام رسان ایرانی استفاده کنند تا رصد تخلفات احتمالی و موضوعاتی که متوجه کاندیداها در نتیجه فعالیت مجازی می شود دقیق تر انجام و از حقوق آنان دفاع شود.

وی بیان کرد: توصیه به نامزدهای انتخاباتی مبنی بر استفاده از پیام رسان های ایرانی به این معنی نیست که سکوها و پیام رسان های خارجی مورد رصد قرار نمی گیرد.

حوزه نظارتی و تیم فضای مجازی تمامی تحرکات انتخاباتی در فضای مجازی را مورد رصد قرار داده و با متخلفین برابر مقررات و قوانین برخورد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه یک مسئول به داوطلبان انتخابات مجلس درخصوص تبلیغات در فضای مجازی

توصیه یک مسئول به داوطلبان انتخابات مجلس درخصوص تبلیغات در فضای مجازی