مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-02اجتماعي

واحدهای صنعتی به ایجاد فضای سبز متعهد باشند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم، گفت: واحدهای صنعتی ضمن تعهد به ایجاد فضای سبز تکلیفی، باید برای تولید و کاشت نهال های کم آب بر و مقاوم در برابر تنش های دمایی، - ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم، گفت: واحدهای صنعتی ضمن تعهد به ایجاد فضای سبز تکلیفی، باید برای تولید و کاشت نهال های کم آب بر و مقاوم در برابر تنش های دمایی، همکاری و مشارکت جدی داشته باشند.

محمدحسین بازگیر در نشست بررسی ماده 15 قانون هوای پاک که با حضور جمعی از مدیران عامل واحدهای بزرگ صنعتی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم برگزار شد، گفت: بر اساس این ماده قانونی، شهرک ها، مراکز و واحدهای صنعتی و تولیدی مکلفند حداقل ده درصد از مساحت خود را به ایجاد فضای سبز مشجر اختصاص دهند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، وی با اشاره به شعار روز جهانی خاک مبنی بر خاک و آب، منشأ زندگی ، تخریب گسترده خاک در کشورمان طی دهه های گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: گاهی تصور می کنیم آب، خاک و هوا تمام نمی شود، اما شرایط این منابع حیاتی در سراسر جهان به شدت بحرانی است و باید برای گذر از این بحران چاره اندیشی شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه متأسفانه برخی صنعتگران بدون هیچگونه تعهدی، پسماندها و پساب های صنعتی را در طبیعت رها کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی به ایجاد فضای سبز متعهد باشند

واحدهای صنعتی به ایجاد فضای سبز متعهد باشند