مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-11ورزشي

توسعه غرق آباد حمایت هدفمند مسوولان را می طلبد


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت هدفمند مسوولان در تسریع توسعه متوازن و اشتغال پایدار شهر غرق آباد موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر امروز  در نشستی با امام جمعه، اعضای شورای اسلامی و شهردار غرق آباد ساوه به منظور بررسی مشکلات و موانع فرا روی توسعه این شهر اظهار کرد: شهر غرق آباد دارای ظرفیت های مطلوب کشاورزی و دارای شهرک صنعتی است و حمایت هدفمند مسوولان در تسریع توسعه متوازن و اشتغال پایدار این منطقه موثر است.

وی در خصوص راه اندازی یک زمین چمن بزرگ و مینی زمین چمن در شهر غرق آباد اظهار کرد: از آنجایی که راه اندازی هر زمین چمن نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است قرار است تا با مساعدت شهرداری در مناطق مشخص، زمین چمن راه اندازی و نصب آن از محل اعتبارات تعیین شده انجام شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه در 430 روستا و شهر این شهرستان ها در سال های اخیر با همت و پیگیری مسئولان اقدامات مثبتی در جهت توسعه این مناطق انجام شده است، بیان کرد: در این خصوص برای احداث زمین چمن فوتبال در شهرهای غرق آباد، زاویه و پرندک اعتبار تخصیص داده شد به نحوی که  شهرداری هر منطقه،  زمین را آماده و نصب چمن با اعتبارات تخصیصی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه غرق آباد حمایت هدفمند مسوولان را می طلبد

توسعه غرق آباد حمایت هدفمند مسوولان را می طلبد