مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-19اقتصادي

پرداخت 1000 میلیارد تومان وام احیای واحدهای راکد بوشهر


مدیر کل اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر از پرداخت 1000 میلیارد تومان تسهیلات برای احیای واحدهای راکد استان بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیر کل اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر از پرداخت 1000 میلیارد تومان تسهیلات برای احیای واحدهای راکد استان بوشهر خبر داد.

ضرغام حیدریه سه شنبه در نشست با مدیران اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهارداشت: ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی واحدهای راکد از اولویت های دولت سیزدهم به شمار می رود و در استان بوشهر تاکنون اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: احیای واحدهای راکد و توسعه و رونق تولید مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می گیریم.

مدیرکل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: تاکنون از محل تسهیلات مصوبات سفر رییس جمهور به استان بوشهر یک هزار میلیارد تومان به واحدهای صنعتی برای احیا و رونق تولید پرداخت شده است.

حسن بحرینی مدیر طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز به پرداخت تسهیلات و حمایت از صنایع استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر پرداخت تسهیلات برای احیا صنایع راکد بخش ویژه ای تدوین و عملیاتی و تاکنون برای 17 واحد تولیدی راکد 72 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و به چرخه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 1000 میلیارد تومان وام احیای واحدهای راکد بوشهر

پرداخت 1000 میلیارد تومان وام احیای واحدهای راکد بوشهر