مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-17فرهنگي

اعتبار لازم برای مجتمع فرهنگی و هنری فامنین تخصیص می یابد


اعتبار لازم برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری فامنین تخصیص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فامنین، ظهر امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرستان فامنین و در حاشیه حضور در یادواره شهدای روحانی شهرستان، از دو پروژه حوزه علمیه و مجتمع فرهنگی و هنری فامنین بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه های فرهنگی شهرستان اظهار کرد: مجموعه حوزه علمیه پروژه پربرکتی بوده و از سال های قبل که کار را شروع کرده اند، در جریان این پروژه هستم.

محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه پروژه حوزه علمیه مکان بسیار خوبی برای تربیت سربازان امام زمان(عج) است گفت: مقرر شده که برآوردی برای تکمیل پروژه داشته باشند تا کار پیش رود.

وی در ادامه در خصوص پروژه مجتمع فرهنگی و هنری فامنین نیز گفت: مهمترین پروژه شهرستان مجتمع فرهنگی و هنری است که به همت دوستان خوب پیش رفته و تلاش می کنیم تا سال آینده مرحله اول این پروژه در اختیار مردم قرار گیرد .

اسماعیلی خاطرنشان کرد: سالن های مجموعه فرهنگی و هنری چندمنظوره است و سینمای کاملا استانداردی را در اختیار مردم قرار می دهد.

 وی تاکید کرد: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری را معطل منابع مرحله اول نکنند بلکه کار را ادامه دهند که در منابع استان نیز ما حمایت مالی را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار لازم برای مجتمع فرهنگی و هنری فامنین تخصیص می یابد

اعتبار لازم برای مجتمع فرهنگی و هنری فامنین تخصیص می یابد