مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-18سياسي

«گلستان» نخستین استان کشور در پوشش ملی فیبرنوری


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با بیان اینکه حجم بالای عملیات اجرای پروژه ملی فیبر نوری پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در استان بی نظیر است، - ایسنا/گلستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با بیان اینکه حجم بالای عملیات اجرای پروژه ملی فیبر نوری پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در استان بی نظیر است، افزود: این پروژه در سفر دوم رییس جمهور به گلستان افتتاح می شود.

سید حامد قدس علوی عصر امروز دوشنبه، 27 آذر ماه 1402 در جمع خبرنگاران به اقدامات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان در دولت سیزدهم اشاره و اظهار کرد: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد ارتقای کیفیت زیرساخت های فیبر نوری تحت عنوان پروژه ملی فیبر نوری منازل، کسب و کار و مدارس هستیم.

وی با بیان اینکه گلستان به عنوان نخستین استان کشور، پوشش فیبر نوری آن در محدوده شهری و بین شهری اجرا شده است، ادامه داد: خدمات دولت تا تحقق کامل اهداف که اتصال پوشش به منازل هم استانی ها، محل کسب و کار آن ها و مدارس است، ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با تأکید بر اینک هم اکنون در 37 شهر استان امکان پوشش و اتصال به فیبر نوری ایجاد شده است، افزود: اپراتور های وب به عنوان اپراتور فعال در استان گستان موظف است پس از دریافت درخواست ها، اینترنت پرسرعت من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گلستان» نخستین استان کشور در پوشش ملی فیبرنوری

«گلستان» نخستین استان کشور در پوشش ملی فیبرنوری