مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-27ورزشي

شهروند آمل به دنبال کسب ششمین قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است


سرمربی تیم شهروند آمل، پس از کسب نخستین پیروزی تیمش درشروع فصل جدید مسابقات لیگ برتربسکتبال باشگاه های کشور، هدف نهایی این تیم را کسب ششمین قهرمانی در این مسابقات اعلام کرد.

- ایسنا/مازندران سرمربی تیم شهروند آمل، پس از کسب نخستین پیروزی تیمش درشروع فصل جدید مسابقات لیگ برتربسکتبال باشگاه های کشور، هدف نهایی این تیم را کسب ششمین قهرمانی در این مسابقات اعلام کرد.

مسعود فلاح در گفت وگو با ایسنا،گفت: تیم شهروند آمل در چند سال گذشته با حفظ ترکیب اصلی خود و اضافه کردن چند بازیکن جوان و ملی پوش همواره به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ مطرح بوده و برای رسیدن به جام قهرمانی ششم در این فصل تلاش خواهد کرد.

وی افزود: برای امسال نیز تمرینات خوبی را درآمل پشت سرگذاشتیم و بازیکنانی هم که در اردوی تیم ملی بودند، آمادگی خوبی داشتند و با برگزاری یک اردوی نهایی پیش از اعزام به زنجان توانستیم به هماهنگی تیمی و اجرای برنامه های تاکتیکی برسیم.

سرمربی تیم شهروند آمل درخصوص بازی تیمش برابر تیم هیات زنجان اشاره کرد و ادامه داد، بازی با تیم هیات زنجان، نخستین بازی تیم شهروند در این فصل پس از قرعه استراحت در هفته نخست بوده و خوشبختانه با عملکرد خوب بازیکنان موفق به پیروزی 50 بر43 شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروند آمل به دنبال کسب ششمین قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است

شهروند آمل به دنبال کسب ششمین قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است