مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-04اقتصادي

آیین نامه تسهیل برگزاری دروس مهارتی – اشتغال پذیری تدوین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، کارگروه اجرای دروس مهارتی – اشتغال زایی در راستای تحول در مسیر آموزش هدفمند مبتنی بر مهارت افزایی و ارتقاء توان اشتغال پذیری دانشجویان، - معاونت آموزشی وزارت علوم، با همکاری و هماهنگی وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اولین جلسه تدوین آیین نامه تسهیل برگزاری دروس مهارتی – اشتغال پذیری را برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، کارگروه اجرای دروس مهارتی – اشتغال زایی در راستای تحول در مسیر آموزش هدفمند مبتنی بر مهارت افزایی و ارتقاء توان اشتغال پذیری دانشجویان، در معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار کرد.

معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری و هماهنگی وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اولین جلسه تدوین آیین نامه تسهیل برگزاری دروس مهارتی – اشتغال پذیری را برگزار کرد.

در این جلسه رضا نقی زاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی با تأکید بر ابلاغ شیوه نامه اجرایی دروس مهارتی – اشتغال پذیری مصوب جلسه 959 مورخ 20/01/1402 شورای عالی برنامه ریزی آموزش عالی به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور بر اهمیت اجرای مناسب این شیوه نامه در تحول دانشگاه ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه تسهیل برگزاری دروس مهارتی – اشتغال پذیری تدوین می شود

آیین نامه تسهیل برگزاری دروس مهارتی – اشتغال پذیری تدوین می شود