مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-03اقتصادي

ضرورت بازطراحی ناوگان دریایی با توجه به کاهش تراز سطح آب دریای خزر


مدیرکل بندرامیرآباد، کاهش تراز آب دریای خزر را تهدیدی جدی برای بنادر حاشیه دریای خزر برشمرد و پیش بینی این شرایط و باز طراحی شناورها با آبخور مناسب برای تردد در چنین روزهای قریب الوقوعی را در دریای خزر ضروری دانست.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بندرامیرآباد، کاهش تراز آب دریای خزر را تهدیدی جدی برای بنادر حاشیه دریای خزر برشمرد و پیش بینی این شرایط و باز طراحی شناورها با آبخور مناسب برای تردد در چنین روزهای قریب الوقوعی را در دریای خزر ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی موسی پور با بیان اینکه روزهای گذشته دیداری با معاون کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران داشتیم، بحث و تبادل نظر در خصوص حضور استراتژیک بندرامیرآباد در کریدور شمال – جنوب و برنامه های ویژه دولت سیزدهم در احیای این کریدور ، صورت گرفت، اظهار کرد: در این نشست، تقویت ناوگان حمل و نقل دریایی در بنادر شمالی مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: در دیدار بیات ترک معاون توسعه بازار هلدینگ کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ضمن معرفی زیرساخت ها، تجهیزات و ارائه گزارش عملکرد این بندر در سال جاری بر توسعه همکاری ها با شرکت های کشتیرانی را امری ضروری اعلام کردند.

موسی پور بیان کرد: در این دیدار به تبیین روند عملیاتی صادرات، واردات و ترانزیت کالا در بندرامیرآباد اشاره و مزایا و معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازطراحی ناوگان دریایی با توجه به کاهش تراز سطح آب دریای خزر

ضرورت بازطراحی ناوگان دریایی با توجه به کاهش تراز سطح آب دریای خزر