مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-12ورزشي

مشت رییس باشگاه به داور، فوتبال ترکیه را تعطیل کرد


با تصمیم فدراسیون فوتبال ترکیه بازی های لیگ این کشور بعد از حمله رییس باشگاه آنکاراگوچو به داور بازی با رایزه اسپور تعلیق شد.

- با تصمیم فدراسیون فوتبال ترکیه بازی های لیگ این کشور بعد از حمله رییس باشگاه آنکاراگوچو به داور بازی با رایزه اسپور تعلیق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساکرنت، فدراسیون فوتبال ترکیه پس از اینکه فاروق کوجا، رییس باشگاه آنکاراگوچو در پایان بازی با رایزه اسپور با مشت به صورت داور کوبید، تمام بازی های لیگ را به حالت تعلیق درآورد.

تصاویری از تلویزیون دولتی TRT نشان داد که کوجا وارد زمین شد و زمانی که سوت پایان بازی با تساوی یک بر یک زده شد، به داور مسابقه ضربه زد.

هواداران آنکاراگوچو پس از بازی به زمین حمله کردند و اتفاقات تلخی رخ داد داور در نهایت با کمک پلیس خود را به رختکن رساند.

فدراسیون فوتبال ترکیه در شبکه اجتماعی ایکس خود نوشت: فدراسیون فوتبال ترکیه تصمیم گرفته است که همه بازی های لیگ ها را تا اطلاع ثانوی تعلیق کند.

باشگاه آنکاراگوچو، رییس باشگاه، مسئولان باشگاه و همه کسانی که در حمله به داور مقصر هستند، به شدیدترین وجه ممکن مجازات خواهند شد.

مهمت بویوککسی، رییس فدراسیون فوتبال ترکیه گفت: امشب فوتبال ترکیه به طرز شرم آوری مشت خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشت رییس باشگاه به داور، فوتبال ترکیه را تعطیل کرد

مشت رییس باشگاه به داور، فوتبال ترکیه را تعطیل کرد