مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-09بين الملل

کپی برابر اصل!


2روز پیش گروهی از مردان جوان نیمه عریان در هوای سرد پاییزی با چشمانی بسته و دستانی گره زده از پشت در ستون ها و ردیف های پشت سر هم در خیابان های ویران، - گردانده شدند.

شلیک مسلسل در کنار گوش این اسیران فضای رعب و وحشت آوری را در یک روز پاییزی برای آنان رقم زد.

انتشار تصاویری از این رویداد، یادآور جنایت داعش در پایگاه هوایی اسپایکر عراق بود؛ هرچند این اسرا در عراق نبودند، غیرنظامیان فلسطینی ای بودند که روز پنجشنبه در خان یونس از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به اسارت درآمده بودند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری در ادامه نوشت: همان رژیمی که اروپا و آمریکا آن را نمونه ایده آل دمکراسی در خاورمیانه می خوانند، اما این روزها در غزه با کپی برداری از گروه تروریستی داعش در حال جنایت است.

عزت الرشق ، از اعضای ارشد حماس در واکنش به برهنه کردن اسرای فلسطینی در بیت لاهیا گفته است که دستگیری و تفتیش زندانیان غزه، درآوردن لباس و عکس گرفتن از آنها اقدامی است که فقط تروریست ها انجام می دهند.

یورش به خانه هایی در بیت لاهیا واقع در شمال غزه و آتش زدن آنها، اسارات مردان غیرنظامی به صورت نیمه عریان و حمله به مدارس آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل در شمال غزه برای بازداشت گسترده خبرنگاران، پزشکان، شخصیت های آکادمیک و افراد سالخورده در مراکز اسکان آوارگان، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپی برابر اصل!

کپی برابر اصل!