مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-21اقتصادي

بهره برداری 29 طرح مهم آب و برق در گلستان


آیین افتتاح و بهره برداری از 4000 هکتار از شبکه آبیاری و زهکشی قره سو زرینگل، همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان گلستان انجام شد.

- آیین افتتاح و بهره برداری از 4000 هکتار از شبکه آبیاری و زهکشی قره سو زرینگل، همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان گلستان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر نیرو صبح امروز و در این مراسم با تاکید بر اهمیت افزایش ضریب راندمان آب در بخش کشاورزی، از پیشرفت بیش از 30 درصدی طرح جهاد آبرسانی در روستاهای استان گلستان خبر داد و گفت: اعتباری را در این سفر منظور خواهیم کرد تا از این محل روستاهای بیشتری به این طرح اضافه شود.

به گفته علی اکبر محرابیان امنیت غذایی و تامین غذا در کشور به عنوان محوری ترین نقطه اقتصاد محسوب می شود، اینکه ما بتوانیم به بهترین نحو و با بالاترین ضریب بهره وری و راندمان از آب برای کشاورزی استفاده کنیم امری بسیار مهم و ارزشمند است.

وزیر نیرو در ادامه ضمن قدردانی از همه مسئولانی که از گذشته تاکنون در اجرا و پیشبرد این پروژه ها نقش داشتند، افزود: موضوعات امنیت غذایی، توسعه شبکه ها و افزایش راندمان آب برای کشاورزی به منظور تولید بیشتر و با کیفیت تر مساله بسیار مهمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 29 طرح مهم آب و برق در گلستان

بهره برداری 29 طرح مهم آب و برق در گلستان