مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-03اجتماعي

افتتاح دومین زمین چمن مصنوعی در مدارس استثنایی کردستان


همزمان با گرامیداشت 12 آذر روز جهانی معلولین وبه همت خیرین زمین چمن مصنوعی(درون مدرسه ای) در مدرسه استثنایی شفا قروه افتتاح وبه بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، طالب محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دومین زمین چمن در مدارس استثنایی کردستان اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های آموزش وپرورش را ایجاد امکانات ورزشی عادلانه است.

وی گفت: این زمین فوتسال دومین چمن مصنوعی (درون مدرسه ای) مدارس استثنایی استان است که تحول شگرفی را در فضای ورزشی این مدرسه به همراه خواهد داشت.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: این طرح ورزشی با جذب کمک مالی پانصد و 54 میلیون تومانی خیرین در مساحت 850 مترمربع برای استفاده دانش آموزان با نیازهای ویژه به بهره برداری رسید تا بتوانند در فضای ایمن تر به ورزش بپردازند.

محمدی خیرین را بزرگترین سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود:  طی دو سال اخیر 59 نفر از خیرین در این کار خیرخواهانه و خداپسندانه مشارکت داشتند.

وی عنوان کرد: 124 دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی آمادگی، ابتدایی، پیش حرفه ای و کاردانش خاص در این مدرسه از آموزش وپرورش استثنایی خدمات آموزشی، پرورشی توانبخشی وحمایتی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دومین زمین چمن مصنوعی در مدارس استثنایی کردستان

افتتاح دومین زمین چمن مصنوعی در مدارس استثنایی کردستان