مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-02اقتصادي

توزیع بی سابقه 8 میلیون قوطی شیر خشک در کشور/کمبودها رو به پایان است


رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در مجموع 30 روز آبان ماه، 8 میلیون و 700 هزار عدد قوطی شیرخشک معمولی (رگولار) در کشور توزیع شد که عددی بی سابقه است، - ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در مجموع 30 روز آبان ماه، 8 میلیون و 700 هزار عدد قوطی شیرخشک معمولی (رگولار) در کشور توزیع شد که عددی بی سابقه است، گفت: این در حالی است که سال گذشته که وضعیت عادی بود، ماهانه بین 5 میلیون تا 5 میلیون و500 هزار عدد قوطی توزیع شده است.

به این ترتیب، این افزایش توزیع نشان از افزایش سرعت تأمین و توزیع دارد و حاکی از آن است که کمبود شیرخشک رو به پایان است و بازار به سمت اشباع پیش می رود.

سیدحیدر محمدی در اجلاس شورای کلان منطقه 9 کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اصلاح سیاست های ارزی شیرخشک و به منظور اطمینان از مدیریت صحیح زنجیره تأمین شیرخشک برای نوزادان، سازمان غذا و دارو اقدام به برپایی گروه های نظارتی گسترده در سطح کشور کرد؛ بدین ترتیب که شرکت های توزیع کننده شیرخشک، در سطح کشور به صورت همزمان مورد بازرسی قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه در مجموع 30 روز آبان ماه، 8 میلیون و 700 هزار عدد قوطی شیرخشک معمولی (رگولار) در کشور توزیع شد که عددی بی سابقه است، تصریح کرد: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بی سابقه 8 میلیون قوطی شیر خشک در کشور/کمبودها رو به پایان است

توزیع بی سابقه 8 میلیون قوطی شیر خشک در کشور/کمبودها رو به پایان است