مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 12:562023-11-30اقتصادي

بذرپاش: 60 درصد منابع مترو پرند در یک سال گذشته تزریق شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در آیین افتتاح مترو پرند که با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته که رییس جمهور دستورات تکمیل مترو پرند را صادر کرد تا به امروز در مجموع بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان در وزارت خانه از منابع عمومی به این پروژه تزریق شد.

وی گفت: منابعی که از ابتدای کار تا سال گذشته، به پروژه تزریق شده 40 درصد بوده و در یک سال گذشته 60 درصد منابع تزریق شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید رییس جمهور از پروژه مترو پرند در 17 آذر ماه سال گذشته افزود: دستورات ریاست جمهوری در آن زمان موجبات تسریع اجرا و نهایی شدن این پروژه با همت شهرداری تهران، قرارگاه خاتم و استانداری تهران شد.

بذرپاش در ادامه یادآور شد: طرح این پروژه سال 84 در دستور کار وزارت مسکن وقت در شرکت شهرهای جدید تعریف و عملیات عمرانی آن از سال 89 آغاز شد سپس در سال 91 پروژه به شهرداری تهران واگذار و پس از آن عملیات اجرایی پروژه به عهده قرارگاه خاتم گذاشته شد.

وی با بیان اینکه اگر همت دولت سیزدهم و تاکیدات آقای رییسی نبود، پروژه همچنان مشغول خاک خوردن بود، ادامه داد: امروز پرند حدود 500 هزار نفر جمعیت دارد و با پروژه های جدید مسکن، جمعیت این شهر بیشتر هم خواهد شد لذا باید خدمات رسانی در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: 60 درصد منابع مترو پرند در یک سال گذشته تزریق شده است

بذرپاش: 60 درصد منابع مترو پرند در یک سال گذشته تزریق شده است