مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-05سياسي

حضور 791 طرح داخلی و خارجی در نمایشگاه رینوتکس 2023


مشاور فناوری و نوآوری استاندار آذربایجان شرقی از حضور 791 طرح داخلی و خارجی در نمایشگاه رینوتکس 2023 خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مشاور فناوری و نوآوری استاندار آذربایجان شرقی از حضور 791 طرح داخلی و خارجی در نمایشگاه رینوتکس 2023 خبر داد.

عبدالرضا فلاح سه شنبه، 14 آذرماه در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس 2023) تبریز ضمن عرض خیرمقدم به حاضران، مسئولان استانی و روسای دانشگاه های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: ما تلاش کردیم یازدهمین دوره نمایشگاه رینوتکس را ارتقا داده و فستیوال فناوری دانش آموزی را هم با هدف تربیت نوجوانان با علوم آینده در کنار نمایشگاه رینوتکس برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در جایزه ملی فناوری ایران (جمفا) نیز برنامه ما الگوسازی در حوزه فناوری است و این کلیات اهداف ما در نمایشگاه امسال بود.

وی با بیان این که عمده هدف ما تجاری سازی محصولات شرکت ها است، گفت: تلاش می کنیم صنایع و محصولات این نمایشگاه متناسب با زیست بوم کشور باشد؛ هم چنین امسال با کمک استانداری و بخش خصوصی جوایز ارزنده ای را برای جمفا در نظر گرفته ایم.

فلاح ادامه داد: در رینوفست که مربوط به بخش دانش آموزی است هم نمایش دستاوردهای دانش آموزی و هم مسابقات مختلف را داریم که کار مناسبی است که با حمایت مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 791 طرح داخلی و خارجی در نمایشگاه رینوتکس 2023

حضور 791 طرح داخلی و خارجی در نمایشگاه رینوتکس 2023