مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 03:002023-12-12سياسي

پویش یلدای مهربانی به یاری نیازمندان بوشهری می آید


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهرگفت: در آستانه شب چله، به همت کمیته امداد استان، پویش یلدای مهربانی به نیت جمع آوری کمک های مردمی برای مساعدت به نیازمندان راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عباس روشن مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در این خصوص اظهار داشت: در فرهنگ ایرانیان، شب یلدا فرصتی برای همنشینی و مهربانی و تقسیم شادی ها است و بر اساس سنت پسندیده ایرانیان در قالب این پویش، سعی می کنیم تا با رفع نیازمندی خانواده های بی بضاعت فرصت مهربانی و تقسیم شادی را برای آنها مهیا کنیم و در طولانی ترین شب سال، لبخند را در چهره شان بنشانیم.

روشن در ادامه گفت: به منظور کمک به خرید شب یلدای ایتام و نیازمندان تحت حمایت، پویش یلدای مهربانی از اواسط آذرماه شروع شده و تلاش می کنیم کمک های مردمی را جمع آوری کرده و در فرصت باقیمانده تحویل ایتام و نیازمندان دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: همه هم استانی ها و خیران نیک اندیش فرصت دارند در این 10 روز باقیمانده کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت 3706037997950030 به نام وجوهات امانی کمیته امداد استان بوشهر از طریق همه درگاه های بانکی پرداخت و همچنین از طریق اپلکیشن بله در پویش یلدای مهربانی مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش یلدای مهربانی به یاری نیازمندان بوشهری می آید

پویش یلدای مهربانی به یاری نیازمندان بوشهری می آید