مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-06دانش

دانشگاهیان و دانشجویان مسئولیت تمدن سازی را برعهده دارند


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز دانشگاهیان و دانشجویان مسئولیت تمدن سازی را برعهده دارند، گفت: اگر امروز صحبت از تمدن نوین اسلامی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز دانشگاهیان و دانشجویان مسئولیت تمدن سازی را برعهده دارند، گفت: اگر امروز صحبت از تمدن نوین اسلامی، ایران قوی، مرجعیت علمی و کرسی های فکری و اندیشه ای می شود کسب این سهم مهم برعهده دانشگاهیان و دانشجویان است.

غلامعلی حیدری 15 آذرماه در جشن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ضمن گرامیداشت این روز، اظهار کرد: نقش دانشجو در رویدادهای مهم تاریخ بسیار برجسته است.

وی افزود: امروز یکی از حوزه های مهمی که دانشجویان و دانشگاهیان ایفای نقش می کنند جهاد تبیین و جهاد علمی بوده همان نهضتی که دنیا انگشت به دهان مانده و منشاء این خدمات دانشگاه است.

حیدری گفت: در برخی حوزه ها و قله های مهم علمی جزو چهار تا پنج کشور دنیا هستیم که این ریشه در دانشگاه دارد، البته دشمن قصد دارد دانشجو را از فعالیت در دانشگاه دور کند، اما به تعبیر مقام معظم رهبری به قله نزدیک هستیم، از طرفی باید تلاش شود تا از ظرفیت دانشگاهیان و دانشجویان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان و دانشجویان مسئولیت تمدن سازی را برعهده دارند

دانشگاهیان و دانشجویان مسئولیت تمدن سازی را برعهده دارند