مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-11سياسي

نماینده سردشت: دادگاه فساد چای دبش تشکیل شود


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل دادگاه برای رسیدگی به موضوع فساد واردات چای توسط شرکتی با نام دبش شد و گفت: باید تمام جوانب این موضوع به صورت دقیق بررسی و در دادگاهی علنی تمامی زوایا و پشت پرده موضوع روشن و به سمع و نظر مردم برسد.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل دادگاه برای رسیدگی به موضوع فساد واردات چای توسط شرکتی با نام دبش شد و گفت: باید تمام جوانب این موضوع به صورت دقیق بررسی و در دادگاهی علنی تمامی زوایا و پشت پرده موضوع روشن و به سمع و نظر مردم برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال حسین پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 20 آذر 1401 صحن مجلس در نطق میان دستور خود تاکید کرد: هر روز دهها نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری و کمیته امداد و سرمایه گذاری در طرح های تولیدی یا تسهیل در پرداخت این وام ها، به دفترم مراجعه یا تماس می گیرند؛ هفت خان رستم را باید طی کنند تا وامی چند میلیونی را دریافت کنند، بانک ها هر روز سنگی جلوی پای مردم می اندازند و بسیاری از مردم به دلیل نداشتن ضامن قید دریافت این تسهیلات را می زنند.

وی افزود: بسیاری از زوج های جوان با کامل شدن پرونده تسهیلات ازدواج یا فرزندآوری ماه ها است منتظر واریز وام هستند و تنها جوابی که بانک ها به آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سردشت: دادگاه فساد چای دبش تشکیل شود

نماینده سردشت: دادگاه فساد چای دبش تشکیل شود