مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-08ورزشي

دربی لیگ برتر بانوان در کرمان برنده نداشت


رقابت حساس دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر بانوان یعنی خاتون بم و شهرداری سیرجان با نتیجه یک _ یک در ورزشگاه فجر بم به پایان رسید.

- ایسنا/کرمان رقابت حساس دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر بانوان یعنی خاتون بم و شهرداری سیرجان با نتیجه یک _ یک در ورزشگاه فجر بم به پایان رسید.

سرمربی تیم خاتون بم بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران بازی را بسیار خوب و حساس دانست و افزود: به نظر بنده هر دو تیم در موقعیت هایی احساسی بازی کردند اما در نیمه اول اصلا از بازیکنانم راضی نبودم.

مرضیه جعفری بیان کرد: بازیکنان از فرصت هایشان استفاده نکردند و در نیمه دوم بهتر عمل کردیم اما نتوانستیم موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم.

وی اظهارکرد: در نیمه اول با وجود اینکه حملات زهرداری نداشتیم اما صاحب توپ و میدان بودیم و متاسفانه روی یک اشتیاه و ضدحمله گل خوردیم.

سرمربی تیم خاتون بم در پاسخ به این سئوال که فوتبال زنان پیشرفتی داشته است؟ گفت: درباره تیم خودم می توانم نظر بدهم و قطعا همینطور بوده زیرا تیم من روی زمین خیلی خوب فوتبال بازی می کند و حتی در بازی های خارج از کشور با تیم های قدرتمند به راحتی روی زمین بازی می کرد و من پیشرفت را در تیم خودم دیده ام.

وی اضافه کرد: درباره داوری نمی توانم نظر بدهم و صحنه پنالتی که برای ما گرفتند را اصلا ندیدم شاید من فاصله د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربی لیگ برتر بانوان در کرمان برنده نداشت

دربی لیگ برتر بانوان در کرمان برنده نداشت