مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 18:552023-11-25سياسي

نگاهداری: حکمرانی تبدیل به امری دانش بنیان شده است


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه حکمرانی و سیاستگذاری تبدیل به امری دانش بنیان شده است، افزود: اگر در گذشته انتخاب حکمرانی و سیاستگذاری دانش بنیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بابک نگاهداری در رویداد گرای سیاستگذاری که با حضور جمعی از نخبگان برگزار شد، با اشاره به اینکه در سیاستگذاری، اهمیت بینش کمتر از دانش نیست، اظهار کرد: به شما تبریک می گویم که تصمیم گرفته اید در مسیر سیاستگذاری و خیر عمومی قدم بردارید و دغدغه عمومی پیدا کردید.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاید بتوان گفت که بیشتر نخبگان، از ظرفیت نخبگانی که خود برای فعالیت های اقتصادی خصوصی استفاده می کنند که البته ارزشمند و مورد نیاز کشور است.

اما لازم است که گروهی از نخبگان کشور، به حل مسائلی که جمعیت بزرگی از مردم را مخاطب قرار داده، اهتمام داشته باشند و نسبت به حل این مسائل دغدغه و احساس وظیفه پیدا کنند و نخبگانی که در عرصه های سیاستگذاری ورود می کنند، چنین رویکردی دارند که امری مبارک است.

حکمرانی تبدیل به امری دانش بنیان شده است وی با بیان اینکه حکمرانی و سیاستگذاری تبدیل به امری دانش بنیان شده است، افزود: اگر در گذشته انتخاب حکمرانی و سیاستگذاری دانش بنیان، یک انتخاب بود، اکنون با توجه به اینکه همه تحولات امروز و آینده جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: حکمرانی تبدیل به امری دانش بنیان شده است

نگاهداری: حکمرانی تبدیل به امری دانش بنیان شده است