مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-13سياسي

رییس سازمان انرژی اتمی: با مشتقات آب سنگین دارو تولید می شود


انواع مشتقات آب سنگین در حوزه درمان در حال انجام پروژه ها هستیم و 3 رادیوداروی جدید نیز در حوزه سلامت معرفی شد و پلاسمای سرد فناوری کم هزینه و قابل اعتماد است که باید از آن در صنایع بهره گرفت.

- محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی پیش از ظهر امروز در نشست امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه بازسازی و بهسازی تجهیزات لیزری سازمان انرژی اتمی در فولاد مبارکه اظهار داشت: امروز علوم و فنون نوین که ارزش افزوده دارد، محل دعواست.

وی با بیان اینکه این منطقه برای جمهوری اسلامی ایران مطالعه ورود ممنوع است، افزود: دشمنان با امپراتوری های رسانه ای و با اهداف اتهام زنی از ظرفیت سازمان های بین المللی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کردند و با فصل سازی سعی کردند پیشرفت ایران را متوقف کنند.

اسلامی با تأکید بر اینکه هیچ یک از فعالیت های سازمان انرژی اتمی ایران خارج از چارچوب های بین المللی نبوده است، گفت: ولی مرتب القا می کنند که فعالیت های سازمان انرژی اتمی ایران خارج از چارچوب های بین المللی بوده است.

رییس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: ما هیچ بازرسی را اخراج نکردیم بلکه براساس قانون کسی که معرفی شده را می پذیریم و یا نمی پذیریم ولی آنها با دروغ، جوسازی می کنند که ایران نباید هسته ای شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان انرژی اتمی: با مشتقات آب سنگین دارو تولید می شود

رییس سازمان انرژی اتمی: با مشتقات آب سنگین دارو تولید می شود