مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-03اجتماعي

بروز معلولیت ها در سنین مختلف واقعیتی انکارناپذیر


معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی معلولان گفت: با وجود تلاش هایی که در زمینه پیشگیری از انواع معلولیت ها صورت می گیرد، - رییس بهزیستی کشور در پیامی به مناسبت روز جهانی معلولان تاکید کرد بروز معلولیت ها در سنین مختلف واقعیتی انکارناپذیر معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی معلولان گفت: با وجود تلاش هایی که در زمینه پیشگیری از انواع معلولیت ها صورت می گیرد، بروز معلولیت ها در سنین مختلف را باید به عنوان واقعیتی انکارناپذیر بپذیریم و برای انجام مداخلات به هنگام در آموزش و توانبخشی افراد دارای معلولیت تلاش کنیم و این همان رسالتی است که سازمان بهزیستی مفتخر به انجام آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام علی محمد قادری آمده است: خدمت رسانی موثر به افراد دارای معلولیت، رسالتی پر افتخار برای سازمان بهزیستی است.

نگاهی به روزشمار مناسبت ها بار دیگر توجه ما را به دوازدهم آذرماه، روز جهانی افراد دارای معلولیت معطوف می سازد و تعهدی را که در مسیر توانمندسازی و تلفیق اجتماعی این افراد بر عهده داریم به ما یادآوری می کند.

سازمان بهزیستی که از سازمانهای مردم نهاد برآمده از انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می رود، از بدو تشکیل تاکنون ارائه خدمات آموزشی توانبخشی، مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز معلولیت ها در سنین مختلف واقعیتی انکارناپذیر

بروز معلولیت ها در سنین مختلف واقعیتی انکارناپذیر