مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 17:202023-11-24سياسي

اظهارات صریح استاندار و پایان شایعه های استخدامی پتروشیمی گچساران


سایتی که ثبت نام پتروشیمی گچساران در آن صورت می گرفت طبق آخرین توافق ما با آقای علی عسگری رییس هلدینگ خلیج فارس قرار است به زودی مجدداً باز شود.

- سید علی احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص پتروشیمی این شهرستان اظهار کرد: برای پتروشیمی و صنایع بزرگ، کهگیلویه بویراحمد یک تصمیم واحد گرفته شده که باید در کل استان اجرا شود.

وی بیان کرد: طبق تصمیم گرفته شده باید برای به کارگیری نیروها در صنایع بزرگ مقیاس کهگیلویه و بویراحمد 70 درصد بومی آن شهرستان و 30 درصد نیز بومی دیگر مناطق کهگیلویه و بویراحمد انتخاب گردد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این تصمیم باید در پتروشیمی گچساران، دهدشت، میدان گاز مختار، پتروشیمی چرام که به زودی وارد مدار ساخت قرار می گیرد اجرا شود.

احمدزاده عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به سه منطقه تقسیم شده است.

وی گفت: این مناطق شامل بویراحمد، دنا و مارگون یک منطقه، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمنی نیز منطقه دیگر و گچساران و باشت نیز یک منطقه تقسیم شده است.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق تصمیم اتخاذ شده، پتروشیمی گچساران نیز باید 70 درصد نیروهای خود را از گچساران و باشت و 30 درصد مابقی را از بقیه شهرستان های استان به کار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات صریح استاندار و پایان شایعه های استخدامی پتروشیمی گچساران

اظهارات صریح استاندار و پایان شایعه های استخدامی پتروشیمی گچساران