مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-12بين الملل

استفاده از سلاح سمی آمریکایی در جنوب لبنان


یک رسانه آمریکایی بعد از انجام تحقیقات مربوطه فاش کرد که اسراییل در چندین حمله خود به جنوب لبنان از بمب های فسفری ممنوعه که توسط آمریکا تولید شده اند استفاده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، در پی انتشار مستندات زیادی که مربوط به استفاده رژیم صهیونیستی از بمب های فسفری در حملات خود علیه جنوب لبنان است، یک رسانه آمریکایی اعلام کرد اسراییل در حمله به جنوب لبنان از بمب های فسفری آمریکایی استفاده کرده است.

تحقیقات انجام شده توسط روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نشان می دهد که اسراییل از فسفر سفید تولید شده توسط آمریکا در حمله به لبنان در ماه اکتبر استفاده کرده که دست کم منجر به زخمی شدن 9 غیرنظامی شد.

این رسانه آمریکایی گزارش داد، تحقیق درباره قطعات گلوله های توپخانه ای شلیک شده از سوی اسراییل به منطقه الظهیره در مرز با لبنان نشان می دهد کدهای مربوط به مهمات ارتش آمریکا روی پوسته های آنها بوده است و به معنای آن است که این سلاح ها توسط آمریکا تولید شده اند.

بر اساس این گزارش، کارشناسان تسلیحاتی تاکید کردند که رنگ سبز روشن و نشانه های دیگر روی گلوله های توپخانه ای که اسراییل به سمت لبنان شلیک کرده نشان می دهد که در این حملات از فسفر سفید استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سلاح سمی آمریکایی در جنوب لبنان

استفاده از سلاح سمی آمریکایی در جنوب لبنان