مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-17ورزشي

سرمربی تیم روسیه: سنت های اصیل لارستان ما را شگفت زده کرد


بسو زوییدزه سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه در نشست خبری پیش از بازی های دوستانه ایران و روسیه گفت: در ورود به لارستان با سنت های اصیل و برخورد پر احترام ایرانی ها روبه رو شدیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، نخستین نشست خبری پیش از بازی های دوستانه فوتسال تیم های ایران و روسیه به میزبانی لارستان با حضور سرمربیان و کاپیتان های دو تیم برگزار شد.

 سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال روسیه با اشاره به میزبانی شهرستان لار برای برگزاری بازی های دوستانه با تیم ملی ایران نسبت به این دیدار صحبت کردند.

 سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه در این نشست اظهار داشت:  خیلی خوشحالیم از اینکه اینجا هستیم ما با برخورد پر احترام مردم لار روبه رو شدیم، سنت های اصیلی که در این منطقه بود ما را خوشحال و شگفت زده کرد.

بسو زوییدزه گفت: حدودأ ده سال است که روی تیم ایران شناخت داریم و می دانیم که تیم ایران یکی از بهترین تیم هاست و امیدواریم که نتیجه خوبی را در این مسابقات کسب کنیم.

وی افزود: ما اول از همه از اینکه از روسیه دوریم احساس ناراحتی داریم اما حضور در میان دوستان ایرانیمان این خلأ را برای ما پُر کرده است و از این بابت خوشحالیم.

آرتوم آنتوشکین کاپیتان تیم روسیه در این نشست اظهار داشت: احساس بسیار خوبی از حضور در میان مردم ایران داریم، مدتی است که در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم روسیه: سنت های اصیل لارستان ما را شگفت زده کرد

سرمربی تیم روسیه: سنت های اصیل لارستان ما را شگفت زده کرد