مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-15اقتصادي

افزایش 50 درصدی جرایم سایبری در استان زنجان نسبت به سال گذشته


مجموع جرایم سایبری در استان نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است با این وجود در حوزه کشف جرایم، 97 درصد جرایم سایبری را کشف کردیم که به معنی اشرافیت خوب بر این حوزه است.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتا استان زنجان گفت: مجموع جرایم سایبری در استان نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است با این وجود در حوزه کشف جرایم، 97 درصد جرایم سایبری را کشف کردیم که به معنی اشرافیت خوب بر این حوزه است.

سرهنگ سیداحمد موسوی (جمعه 24 آذرماه) در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: با بهره مندی از جوانان توانمند پلیس فتای این استان رتبه برتر کشور در کشف جرایم سایبری را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: استفاده از فضای مجازی پس از شیوع کرونا افزایش چشمگیری پیدا کرد و اکنون بخش عمده ای از وقت افراد جامعه در فضای مجازی سپری می شود.

این مسئول با بیان اینکه اولویت پلیس فتا بر پیشگیری است، گفت: هر چقدر آگاهی عمومی مردم در استفاده از فضای مجازی افزایش پیدا کند به همان نسبت جرایم کمتری در این حوزه خواهیم داشت.

رییس پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) استان زنجان به برگزاری چهارمین پویش سراسری مردمی کودکان سایبری از 18 تا 24 آذرماه در این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سهم استفاده کودکان از فضای مجازی زیاد شده است، در این فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی جرایم سایبری در استان زنجان نسبت به سال گذشته

افزایش 50 درصدی جرایم سایبری در استان زنجان نسبت به سال گذشته