مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-02سياسي

مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات: دولت سیزدهم مساجد را مردم محور کرد


مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در دولت سیزدهم فرصت خوبی پیش آمده تا از ظرفیت مساجد استفاده و مساجد را مردم محور کنیم.

- حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر میر محمدیان، مدیرعامل بنیاد سازمان تبلیغات اسلامی امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی  اظهارداشت: برای رسیدن به تمدن اسلامی باید مساجد قوی داشته باشیم.

  وی مساجد را ظرفیت بزرگی در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: براساس بیانات مقام معظم رهبری باید مساجد جامعه پرداز داشته باشیم و در همین خصوص در مرکز، نمایشگاه مسجد جامعه پرداز را طراحی کرده ایم.

  به گفته وی در قرارگاه ملی مسجد، مهمترین بخشی که به ما سپرده شده بحث جنگ های نرم افزاری یعنی توانمند کردن کنشگران مسجد به خصوص ائمه جمعه است.

  مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم فرصت خوبی پیش آمده تا از ظرفیت مساجد استفاده و مساجد را مردم محور کنیم، خاطرنشان کرد: خیلی از خدمات اجتماعی را می توانیم از طریق مساجد به مردم ارائه دهیم.

  حجت الاسلام میرمحمدیان افزود: به عنوان مثال شهرداری ها خدمات زیادی به مردم ارائه می دهند و می توانند بخشی از خدمات خود را از طریق مسجد به مردم ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات: دولت سیزدهم مساجد را مردم محور کرد

مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات: دولت سیزدهم مساجد را مردم محور کرد