مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-05سياسي

پژوهشگران و فناوران برتر گلستان تجلیل شدند


طی آیینی که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، پژوهشگران، فناوران و برگزیدگان برتر جشنواره های مختلف پژوهشی استان گلستان معرفی و تجلیل شدند.

- ایسنا/گلستان طی آیینی که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، پژوهشگران، فناوران و برگزیدگان برتر جشنواره های مختلف پژوهشی استان گلستان معرفی و تجلیل شدند.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دبیر ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان گلستان عصر سه شنبه 14 آذر ماه در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پرداختن به علم و پژوهش اظهار کرد: توجه به علم و پژوهش لازمه توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی کشور است.

دکتر شعبان شتایی با اشاره به آیین نامه ارسالی از سوی وزارت علوم در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر هفته پژوهش و فناوری، خاطرنشان کرد: در همین راستا کارگروه ها نسبت به سال گذشته از سه کارگروه به 10 کارگروه افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در طول هفته پژوهش کارگاه های آموزشی، نشست ها و سخنرانی های علمی متعددی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی برگزار شد و این برنامه ها تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران و فناوران برتر گلستان تجلیل شدند

پژوهشگران و فناوران برتر گلستان تجلیل شدند