مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-29سياسي

تبیین حقانیت قرآنی از کودکی / ضرورت پاسخگویی به شبهه های ذهنی


نشست هم اندیشی راهکارهای تقویت فعالیت های قرآنی در دانشگاه ها به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی و خبرگزاری های ایسنا و ایکنا برگزار شد.

- در نشست هم اندیشی راهکارهای تقویت فعالیت های قرآنی در دانشگاه ها مطرح شد تبیین حقانیت قرآنی از کودکی / ضرورت پاسخگویی به شبهه های ذهنی ایسنا/خراسان شمالی نشست هم اندیشی راهکارهای تقویت فعالیت های قرآنی در دانشگاه ها به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی و خبرگزاری های ایسنا و ایکنا برگزار شد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی، مسؤولان نهاد رهبری در دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاه پیام نور استان، دبیر شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی دانشگاه های استان، و دبیران کانون قرآن و عترت از دانشگاه ها و تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاهی، از مهمانان این نشست هم اندیشی بودند که در آن، به راهکارهای مختلف تقویت برنامه های قرآنی در جامعه و بویژه در دانشگاه ها پرداخته شد.

قرآن و مفاهیم الهی آن برای هدایت بشر حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی در این نشست هم اندیشی اظهار کرد: هنگام مطالعه قرآن متوجه می شوید قرآن کریم چقدر جامع تر، عالمانه تر و هدایتگرتر از دیگر کتب ادیان بر پیامبر اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین حقانیت قرآنی از کودکی / ضرورت پاسخگویی به شبهه های ذهنی

تبیین حقانیت قرآنی از کودکی / ضرورت پاسخگویی به شبهه های ذهنی