مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-26ورزشي

قدردانی از مدال آوران البرزی بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو


باور داریم که باید حامی جوانان باشیم تا بتوانند در جهت ازدواج آسان، اشتغال، تهیه مسکن و به ویژه ورزش قهرمانی، گام بردارند.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: باور داریم که باید حامی جوانان باشیم تا بتوانند در جهت ازدواج آسان، اشتغال، تهیه مسکن و به ویژه ورزش قهرمانی، گام بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان استان البرز در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2022 هانگژو که روز یکشنبه پنجم آذر ماه 1402 در سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد، ضمن قدردانی از تمامی ورزشکاران، مدال آوران، قهرمانان و پهلوانان البرزی که همواره در عرصه های مختلف ملی و بین المللی شاخص و افتخارآفرین هستند، بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای حمایت از آنها تاکید کرد.

وی افزود: با اشراف به نیازهای جوانان استان، اقدامات قرارگاهی در حوزه های اشتغال، ازدواج و تامین مسکن آنها را در دستور کار قرار دادیم و بر این باور هستیم که باید تلاش و اهتمام بیشتری در این زمینه معطوف شود.

وی افزود: بر این اساس ما به عنوان کارگزاران نظام مکلف هستیم پیرو بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) در جهت حمایت از ورزشکاران، همت مضاعفی را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از مدال آوران البرزی بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو

قدردانی از مدال آوران البرزی بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو