مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-03اقتصادي

حل مشکلات صنعت به روش های علمی توسط جهاد دانشگاهی


رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: جهاد دانشگاهی در سالیان گذشته با تمرکز علمی بر مسائل مهم، توانسته است بسیاری از مسائل صنعت را حل کند.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: جهاد دانشگاهی در سالیان گذشته با تمرکز علمی بر مسائل مهم، توانسته است بسیاری از مسائل صنعت را حل کند.

دکتر حسن محمدی مجد در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (12 آذرماه) در شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد، با گرامیداشت هفته پژوهش، اظهار کرد: در جهاد دانشگاهی توانسته ایم برخی نیازهای صنعت را شناسایی کنیم و در این راستا، جهاد دانشگاهی در سالیان گذشته با تمرکز علمی بر مسائل مهم، توانسته است بسیاری از مسائل صنعت را حل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تولید مته های حفاری توسط جهاد دانشگاهی خوزستان افزود: در حوزه مته های حفاری، همه در ابتدا می گفتند تولید مته محال است زیرا کار پیچیده ای است اما با تمرکز بر فعالیت های علمی جهادی، انواع مختلف مته ها در اندازه های گوناگون ساخته شدند و این راه پر افتخار در حال ادامه است.

وی ادامه داد: راز موفقیت ما پیوند صنعت و دانشگاه است؛ به فضل خدا و دانش متخصصان، توانستیم گلوگاه های فنی و علمی را شناسایی کنیم و به کمک متخصصان صنعت، مشکلات را پشت سر بگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات صنعت به روش های علمی توسط جهاد دانشگاهی

حل مشکلات صنعت به روش های علمی توسط جهاد دانشگاهی