مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-05اقتصادي

اشتغال آفرینی برای یک هزار خانواده مددجوی ایلامی با نصب نیروگاه خورشیدی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام گفت: تا پایان سال تعداد بیش از یک هزار طرح نیروگاه خورشیدی برای مددجویان استان ایلام در حال انجام است.

- حمید احمدی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام، ظهر سه شنبه 14 آذرماه با بیان اینکه هم اکنون کار نصب و راه اندازی بیش از 700 طرح نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی برای مددجویان استان در حال انجام است، تصریح کرد: تا پایان سال تعداد این طرح ها به بیش از یک هزار مورد خواهد رسید.

وی درآمدزایی آسان و کم دردسر برای خانواده های مددجو را هدف اصلی از راه اندازی این طرح ها عنوان کرد و گفت: بستن قرارداد خرید تضمینی برق تولیدی، تامین مالی و قرارداد اجرای طرح توسط پیمانکاران را توسط کمیته امداد از موارد پشتیبان کننده در اجرای این طرح ها عنوان کرد.

احمدی در ادامه افزود: اجرای طرح نیروگاه های خورشیدی مددجویان براساس تفاهم نامه 3جانبه مابین شرکت توزیع نیروی برق استان، بانک ملی و کمیته امداد استان صورت گرفته است.

 وی با اشاره به اینکه اجرای  طرح  توسط پیمانکاران مورد تایید سازمان انرژی های تجدید پذیر (ساتپا) صورت می گیرد، افزود: قرارداد خرید برق تولیدی به مدت 20 سال توسط شرکت توزیع برق استان تضمین و منابع مالی به ازای هر طرح به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات تکلیفی تبصره 18 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال آفرینی برای یک هزار خانواده مددجوی ایلامی با نصب نیروگاه خورشیدی

اشتغال آفرینی برای یک هزار خانواده مددجوی ایلامی با نصب نیروگاه خورشیدی