مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-13سياسي

رسول؛ سیگنال اقتدار هوایی ایران برای دشمنان


فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور گفت: سامانه پدافندی رسول همچون دست بلندی نیروی پدافند هوایی را در مقابله با تهدیدات هواپایه حمایت خواهد کرد و نقطه عطفی در توان پدافندی کشور محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسن به نقل از ارتش، امیر سرتیپ هوشمند، با اشاره به الحاق سامانه های پدافندی رسول در سراسر کشور، اظهارداشت: امروز چیدمان لایه به لایه سامانه های راداری و موشکی قدرتمند نیروی پدافند هوایی با الحاق سیستم پدافندی رسول کامل تر و مستحکمتر شده است.

امیر سرتیپ هوشمند وی با اشاره به توانمندی این سامانه ها در مقابله با تهدیدات هواپایه گفت: پهپادهای کرار مجهز به موشک های هوابه هوا مجید امروز دست بلند نیروی پدافند هوایی در مقابله با تهدیدات هستند و به واقع نیروی پدافند هوایی با بهره گیری از این تجهیزات بومی قادر به پاسخگویی به هر نوع تهدیدی در هر زمان و مکان جغرافیایی اعم از دریا و خشکی خواهند بود.

در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور که با سواحل مکران، تنگه راهبردی هرمز و خلیج همیشه فارس مواجه هستیم، به طور قطع در برآوردهای عملیاتی نیاز به چنین پهپادهایی با قابلیت رهگیری و درگیری داشتیم و بدون تردید این سامانه ها در توان دفاعی کشور و مقابله با تهدیدات هواپایه نقطه عطفی محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسول؛ سیگنال اقتدار هوایی ایران برای دشمنان

رسول؛ سیگنال اقتدار هوایی ایران برای دشمنان