مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-14اجتماعي

ضرورت وجود ایستگاه های پایش هوا در تمامی شهرهای مازندران


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: قطعا در برخی از شهرهای استان در روزهای خاص آلودگی هوا داریم ولی داده ای نداریم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عطاءالله کاویان شامگاه امروز در سومین جلسه کارگروه آلودگی هوا که در سالن جلسات اداره کل محیط زیست مازندران برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد داریم هر توسعه ای اگر بخواهد اتفاق بیفتد باید در بستر مسائل محیط زیست باشد.

وی با اشاره به گذار از سوخت های فسیلی دستاورد بزرگ اجلاس تغییرات اقلیمی اخیر در کشور امارات، افزود:  اینکه در جلسه اخیر دنیا به این نتیجه رسیده نشان می دهد آلودگی هوا مساله بسیار مهمی بوده و  بخش قابل توجه آن ریشه در سوخت های فسیلی دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه قانون هوای پاک چندین ماده دارد، تصریح کرد: برای 7 یا 8 مورد آیین نامه اجرایی نوشته شده و برخی مواد نیز جا دارد جدی تر ورود پیدا کنیم در گذشته آمار مناسبی از آلودگی هوا نداشتیم اما امروزه با استفاده از تکنولوژی های نوین استفاده از تصاویر ماهواره ای اطلاعات خوبی از آلودگی از شهرها در استان مازندران در اختیارمان قرار می دهد.

کاویان اضافه کرد: همچنین سه ایستگاه هواشناسی که از اعتبارات سال گذشته در شهرهای نکا، آمل و چالوس راه اندازی شده داده های ذرات معلق در هوا را به صورت ساعتی و برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت وجود ایستگاه های پایش هوا در تمامی شهرهای مازندران

ضرورت وجود ایستگاه های پایش هوا در تمامی شهرهای مازندران