مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-27سياسي

یک پیشنهاد به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در حوزه حجاب و عفاف پیشنهادی به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ حجت الاسلام حمزه پیشقدم در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: ماحصل بیان نظرات دو  عضو شورای فرهنگ عمومی کشور در جلسه وبیناری با ریاست جمهور مشکل ضمانت اجرایی نداشتن مصوبات شورای فرهنگ عمومی بود.

وی گفت: لذا باید شورای فرهنگ عمومی به عنوان متولی فرهنگی در بحث سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت به صورت جدی ورود کند تا شاهد تحولات مثبت در زمینه فرهنگی باشیم.

این مسوول خطاب به حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مفتخریم که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان  با کمک دوستان و همکاران علی رغم شرایط خاص و حساسی که حول محور حجاب رخ  داد به دنبال انجام کار اثرگذار و ایجاد تحول در دستگاه های حاکمیتی استان بودیم.

وی افزود: لذا در همین راستا وظایف محوله به دستگاه ها بر طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را به صورت جداگانه در اختیار 32 دستگاه قرار دادیم.

این مسوول یادآور شد: همچنین سامانه گزارش دهی در این زمینه در اختیار آنها قرار گرفت اما چون ضمانت اجرایی نداشت اتفاق خاصی رخ نداد و باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پیشنهاد به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف

یک پیشنهاد به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف