مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:552023-11-24سياسي

سردار اهوازیان: هنوز زیبا کلام ها به نفع اسراییل توییت می زدند


در کشور هنوز زیبا کلام ها به نفع اسراییل توییت می زدند و هنوز روی سایت های غرب گراها طوفان الاقصی را تجاوز فلسطین به مواضع اسراییل می خوانند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، عبدالفتاح اهوازیان ظهر امروز در تجمع بسیجیان ساوه که به مناسبت هفته بسیج در مصلی امام علی (ع) ساوه برگزار شد، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج یک معجزه قرن بود که با شکل گیری آن به فرمان حضرت امام (ره) اتفاقات بزرگی در این کشور رقم خورد.

وی افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن حماسه های بزرگی آفرید و با سازماندهی اقشار مختلف مردم یک حرکت بزرگی را در این کشور به وجود آورد.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه شکل گیری بسیج یک وحی الهی به امام راحل بود، گفت: اگر امروز به دستاوردهای بسیج و بسیجیان نگاه کنیم به خوبی خواهیم فهمید که وجود این نهاد مردمی در بزنگاه های انقلاب نشان از آینده نگری امام بوده است و اگر بسیج نبود شاید امروز مسیر ما به شکل دیگری رقم میخورد.

وی اضافه کرد: امروز بسیج ما علاوه بر ارائه خدمات مختلف به مردم، خود را به دیواره های اسراییل رسانده است و اگر روزی اسراییل در ایران ترور انجام می داد امروز به برکت وجود بسیج ما در خانه های آنها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اهوازیان: هنوز زیبا کلام ها به نفع اسراییل توییت می زدند

سردار اهوازیان: هنوز زیبا کلام ها به نفع اسراییل توییت می زدند