مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-22سياسي

استاندارمرکزی: کتاب را مجدد جایگزین گوشی همراه کنیم


استاندار مرکزی حوزه کتاب را بخش اصلی حوزه فرهنگی دانست و گفت: باید بکوشیم کتاب را مجدد جایگزین گوشی همراه کنیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در آیین تجلیل از کتابداران استان مرکزی به مناسبت هفته کتاب در استانداری مرکزی اظهار کرد: یکی از بهترین اقشار فرهنگی جامعه و مهم ترین جز نظام فرهنگی استان و هم چنین نهاد کتابخانه های عمومی استان کتابداران هستند.

وی ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات کتابداران افزود: کتابداران بی منت و با عشق و علاقه کار در راه اعتلای دانش و فرهنگ جامعه تلاش می کنند که این قابل ستایش است.

استاندار مرکزی حوزه کتاب را بخش اصلی حوزه فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: باید بکوشیم کتاب را مجدد جایگزین گوشی همراه کنیم، متاسفانه بعضی ها دچار جهل مرکب شده اند و این اطلاعات محدود و کم عمقی را به انسان می دهد.

مخلص الائمه با آغاز فرهنگ کتابخوانی را از مدارس  موثر دانست و گفت: مسیری را تعریف کنیم که فرهنگ کتابخوانی در مدارس توسعه یابد، عده ای به دلیل گران بودن کتاب آن را تهیه نمی کنند ولی باید مجددا این فرهنگ را احیا کنیم.

 بهره برداری کتابخانه مرکزی اراک در سال آینده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی نیز از بهره برداری کتابخانه مرکزی اراک در سال آینده خبر داد و گفت:کتابخانه مرکزی ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارمرکزی: کتاب را مجدد جایگزین گوشی همراه کنیم

استاندارمرکزی: کتاب را مجدد جایگزین گوشی همراه کنیم