مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:302023-11-23سياسي

تزریق به موقع اعتبارات، عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کوچری را تسریع می بخشد


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تزریق به موقع اعتبارات، عملیات اجرایی طرح انتقال آب سهم ساوه از سد کوچری را تسریع خواهد بخشید.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تزریق به موقع اعتبارات، عملیات اجرایی طرح انتقال آب سهم ساوه از سد کوچری را تسریع خواهد بخشید.

حجت الاسلام محمد سبزی پنجشنبه دوم آذرماه در نودوششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوه که با حضور آیت الله اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری، در دفتر امام جمعه ساوه برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به نیمی از صنایع استان مرکزی در ساوه مستقر هستند.

این شهرستان با وجود اینکه سهم بالایی در پرداخت مالیات دارد اما با عقب ماندگی در بسیاری شاخص ها برخوردار است.

وی در ادامه گفت: طرح انتقال سهم آب ساوه از سد کوچری به عنوان بزرگترین پروژه ملی آبرسانی به ساوه با اعتباری بالغ بر دوهزار میلیارد تومان طی قراردادی برای اجرا به قرارگاه خاتم واگذار شده است که اگر اعتبارات به موقع تزریق شود ظرف مدت 18 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده ساوه و زرندیه در ادامه با اشاره به احداث بیمارستان 250 تخت خوابی ساوه گفت: بیمارستان 250 تخت خوابی ساوه که عملیات اجرایی آن از 10 سال پیش آغاز شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق به موقع اعتبارات، عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کوچری را تسریع می بخشد

تزریق به موقع اعتبارات، عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کوچری را تسریع می بخشد