مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:372023-12-10ورزشي

سرمربی ذوب آهن: والیبال بانوان اصفهان نیاز به پشتوانه سازی دارد


سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: اصفهان پتانسیل حضور 2 تیم در سطح سوپرلیگ را ندارد، باید تعاملی میان باشگاه ها وجود داشته باشد که یک باشگاه تیم برای قهرمانی ببندد و یک باشگاه در لیگ های پایین تر حضور داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر والیبال بانوان در حالی به نیمه خود رسید که سپاهان با 6 برد و 17 در صدر جدول حضور دارد و ذوب آهن با 2 برد و 7 امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

میترا شعبانیان، سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: با توجه به این که در ابتدای فصل تغییرات اساسی در ترکیب تیم ذوب آهن به وجود آمد و یک مقدار هم دیر شروع کردیم، وضعیت تیم رو به رشد است.

وی افزود: الهه پورصالح بعد از 10 ماه مصدومیت به جمع ما اضافه شده است که امیدوارم برای دور برگشت بتواند به ما کمک کند؛ باشگاه هم باید به تعهدات مالی خود عمل کند تا بازیکنان از لحاظ روحی به شرایط بهتری برسند،در نیم فصل هستیم، استراحتی خواهیم داشت و از آخر این هفته تمرینات خود را شروع می کنیم.

شعبانیان تصریح کرد: برای جذب بازیکن خارجی به باشگاه پیشنهاد داده بودیم، چند مورد هم بررسی شد اما به نظر می رسد نتوانیم آن ها را جذب کنیم؛ در ابتدای فصل با سیاست کسب نتیجه با مدیران باشگاه صحبت کردیم؛ من اسامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی ذوب آهن: والیبال بانوان اصفهان نیاز به پشتوانه سازی دارد

سرمربی ذوب آهن: والیبال بانوان اصفهان نیاز به پشتوانه سازی دارد