مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:502023-11-22بين الملل

دیدار و گفت وگوی امیرعبداللهیان با مقامات حماس و جهاد اسلامی در بیروت


وزیر امور خارجه که در بیروت حضور دارد، امروز با مقامات حماس و جهاد اسلامی دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و روند آتش بس قریب الوقوع به رایزنی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها درباره اوضاع غزه و تلاش برای توقف جنایات صهیونیست ها و رفع محاصره غزه، امروز (چهارشنبه) اول آذر ماه در رأس هیأتی به بیروت سفر کرد.

او در این سفر با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خلیل الحیه مسؤل روابط عربی اسلامی و نایب رییس جنبش حماس در غزه دیدار و درباره آخرین تحولات فلسطین به گفت وگو پرداخت.

در این دیدار آخرین تحولات غزه و روند قریب الوقوع آتش بس در این منطقه بحث و تبادل نظر شد.

این سفر که دومین سفر امیرعبداللهیان ظرف حدود یک ماه و نیم گذشته است، در استمرار و تکمیل تلاش های مستمر و فشرده جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین، پایان دادن به تجاوز ظالمانه رژیم صهیونیستی، رفع محاصره غزه و ارسال کمک های انساندوستانه به مردم فلسطین صورت گرفته است.

 رییس دستگاه دیپلماسی امروز در تشریح سفرش به لبنان گفت: امروز در بیروت هستیم تا در رایزنی با مقامات عالی لبنان در خصوص چگونگی امنیت حداکثری منطقه و چگونگی احقاق حقوق فلسطین رایزنی و مشورت داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و گفت وگوی امیرعبداللهیان با مقامات حماس و جهاد اسلامی در بیروت

دیدار و گفت وگوی امیرعبداللهیان با مقامات حماس و جهاد اسلامی در بیروت