مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-22حوادث

از کشف دپوی 26 هزار لیتر سوخت قاچاق تا دستگیری سارقان اماکن خصوصی


در اخبار ارسالی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس اخبار متنوعی از آخرین کشفیات پلیس اعلام شده است که مروری بر برخی از این اخبار داریم.

- ایسنا/فارس در اخبار ارسالی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس اخبار متنوعی از آخرین کشفیات پلیس اعلام شده است که مروری بر برخی از این اخبار داریم.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 26 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی به صورت دپو شده در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده امروز، اول آذرماه با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با دریافت اخباری مبنی بر دپو سوخت قاچاق در حاشیه شهرستان شیراز، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، 26 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پرونده مقدماتی تشکیل و به دادسرا ارسال شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش سوخت های کشف شده 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

اراذل و اوباش سابقه دار و متواری در مرودشت روانه دادسرا شد فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری اراذل و اوباش سابقه داری که باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف دپوی 26 هزار لیتر سوخت قاچاق تا دستگیری سارقان اماکن خصوصی

از کشف دپوی 26 هزار لیتر سوخت قاچاق تا دستگیری سارقان اماکن خصوصی